Intresseklubben antecknar hysteriskt...

P.g.a att jag har blivit krasslig tack vare det förbannade jävla kylan blir det ett kort inlägg idag.

Kan inte låta bli att störa mig på den vansinniga hysterin kring presidentvalet i USA. Överallt springer människor och tjatar, Obama hit och Obama dit. Varenda jävla tidning är fullproppad med onödig fakta, var och varannan bilddagbok är nedklottrad med ointressanta åsikter om vem av slipsgossarna som ska få sitta och humma i 4 år. Jag kan förstå att det är stort i USA, ny president koras ju inte varje dag, men vi bor väl i Sverige?? 500 mil eller ett gigantiskt världshav därifrån!  Jag tror inte att folket på andra sidan atlanten satt som på nålar när Reinfeldt röstades fram till statsminister här i Sverige...  Ägna er dyrbara tid på något annat, dessutom kommer morgontidningen imorgon vara fullproppad med dynga, så ni lär inte missa något mina vänner!

Yo!

Kommentarer
Postat av: MO

Fast det påverkar ju hela världen vem som blir president i U.S.A ffs

2008-11-14 @ 08:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0