Bruno ger svar på tal!


Som ni kunde läsa nedan, fick jag en arg och väldigt korkad kommentar om inlägget "Årets mes". Min bloggs absolut trognaste läsare, tillika polare, Oscar "Bruno" Lindström fick se kommentaren och gav, än en gång, svar på tal! Jag citerar min käre vän:

"Jag borde nog inte, men jag bara känner att jag måste skriva något här. Personer som inte har tillräcklig läsförståelse eller har problem att uppfatta ironiska undertoner i en text skriven på en blogg borde kanske intrika sig på lite simplare läsning. Det finns faktiskt en avdelning för sådana som er på biblioteket. Barnavdelningen kallas den. Den har massa roliga böcker för sådana som t.ex dig "V". De är helt fria från ironi och andra hemskheter som skulle kunna förstöra läsglädjen."

Jag hade definitivt inte kunnat skriva det bättre själv. Bruno, du har gjort det igen!


Kommentarer
Postat av: Pepin

Ooousch, jag går ut med mitt namn nu va ;) Så du kan ju sluta waina ditt gegiveck.



Visst, det är en ironisk underton i dina texter, och jo, det kan vara lite smått kul. MEN, precis som vår mystiska vän "V" säger, så finns det en gräns och du kan ibland i vissa inlägg ha en tendens att klampa ganska friskt över den. Waina allt vad du vill, men så är det ;)



Puss.

2008-11-28 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0