De har gjort det igen!

Nattklubbsvakter. Livets största gåta, är de verkligen människor? Djur? Nej, knappt det, finns inte ett djur i världen som har så låg IQ som en nattklubbsvakt. Gång på gång på gång råkar man ut för dessa märkliga varelser, börjar nästan undra ifall grundkriterierna för att bli nattklubbsvakt är att vara sanslöst korkad, fet och se ut som en överkörd björn. Igår hände det igen, ytterligare en vakt försökte slå rekord i dumhet, för vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen om. Än en gång har en vakt slängt ut mig utan anledning, fy fan i Mjölby, helvete, jävlar vad jag hatar dessa sorgliga typer. Låt oss ta det från början:

Kvällen började bra, med några kalla till hockeyn, spetsat med lite Tequilalikör. Sverige slog ju ut Tjeckien i kvarten också, vilket inte heller direkt förstörde stämningen. Väl i Jönköping bemöttes vi av första besvikelsen. Det var ju studentfest på Centrum, så vi var ju överladdade, i tron om att hela klubben skulle koka. Men ack så fel vi hade, när vi kom in vid halv 12 var det knappt en käft där inne och en dryg timme senare skulle som sagt vakten på stället bevisa sin obefintliga intelligens. Albin Eklund, som alltid är mest taggad på alla fester, gjorde en favorit i repris och snodde ett helrör från baren. Han blev påkommen och åkte självklart ut, men den feta knubbsälen till vakt nöjde sig inte med det, han slängde även ut mig. Jag fick vatten på min kvarn, vakter ÄR efterblivna. Helt utan anledningen åkte jag ut, en lyckad kväll för tjockskallen med andra ord. Ju fler han får bråka med och slänga ut, desto bättre somnar han när han kommer hem till sina föräldrars hus (vakter är för handikappade för att kunna leva ensamma och ingen vill ju flytta ihop med en vakt).

Kort och gott, vakter är inte människor, det är inte ens värda att kallas djur. Förvuxna insekter, hatade av alla, kriminellt korkade och extremt fula.

/Kamelen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0