Jag är en hycklare!

Ojoj, det första jag gör efter att ha skrivit ett inlägg om hur mycket jag hatade allt tjat om te, är att jag åker till min vän Gabriel och, ja just det, dricker en kopp te. Jag är, precis som Ibbe hade kallat mig, en hycklare. Fy på mig. Men jag lovar, jag tycker inte det var mysigare än att dricka cola! Jag svär!

*****************

Har ni sett några grisar flyga? Nej, inte jag heller. Blivit fred i Palestina? Snöstorm i Sahara? Nej, nej, nej. Kommer Leksand gå upp? NEJ. Tredje raka förlusten för dalmasarna, det blir Allsvenskan även nästa år, och istället för att få lira i lyxarenor som Cloetta Center i Linköping får man ta bussen till Sundsvall för att spela i en ihoplappad gammal islada. Leksand kommer aldrig gå upp, vissa personer måste inse det. Bara att kasta yxan i sjön redan nu och bryta ihop och komma igen.

*****************

Martin Sjöström heter mannen som har startat Facebooks genom tiderna bästa och rättmätiga grupp. "Alla vi som tycker att Martin Nilervik borde dra upp byxorna!" heter gruppen och de som går på Holavedsgymnasiet behöver väl ingen direkt motivering. Upp med brallorna Nilervik, för i helvete! Ingen vill se ditt jävla arsle. SC Army-klass på den gruppen.

*****************

Det smäller snart.

Kommentarer
Postat av: Martin Sjöström

Skulle gärna se ett inägg om alla brudar (äckliga???) som sitter i caféterian, sörplar kaffe och tror att de är så jävla coola!

2009-03-21 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0