Steven Gerrard homosexuell?

Liverpool ångar på som aldrig förr i Premier League, men ärligt talat, vem hoppas på att ett lag vars två största stjärnor är bögar, ska vinna serien? Att målspottaren Fernando Torres är homo det vet väl alla, räcker ju med att titta på den sminkande fikusen för att förstå det, men tror ni inte att Steven Gerrard är en liten smygbög, även han? Hård utsida, där han sparkar ned folk till höger och vänster och slåss med nattklubbsvakter (vilket han iförsig ska ha beröm för), men innerst inne tror jag allt att ett litet böghjärta klappar. Har Torres fått honom att bli lagd åt fel håll? Efter att ha sett detta klipp fick jag ännu mer vatten på min kvarn:



På tal om bögar, känns skönt att Frölunda tvålade till HV. Ett lag med en platinablond, fisförnäm och mesig bög i laget som Johan Davidsson får ju bara inte vinna! Nu var visserligen inte fikusen med på plan, men skit samma. Davidsson är äcklig, HV är äckliga, må de brinna i Mjölby.

När vi ändå är inne på ämnet...

- Likheten mellan Jonas Gardell och ett flygplan? - Båda tar Mark.

- Var på kyrkogården vill Gardell bli begravd? - Närmast häcken.

***

Fritzl är på tapeten, får väl dra en rackare jag med.

- Likheten mellan Fritzl och en god vinkännare? - Båda gillar källarlagrat.

***

Prov i Matte E på onsdag. Helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckliga-avundsjuka Man utd supporter!

2009-03-23 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0