Te

Kände att det var dags för ett störande inlägg om ett, till synes, oskyldigt ämne. Ämnet är te, tycker att det har varit ett jävla tjat om att dricka te på sistone. Folk dricker te till höger och vänster, det ska vara temys hit och temys dit, jag fattar inte poängen! Varmt vatten med en gnutta (väldigt liten gnutta) smak i, det är ju inte ens gott! Nästan helt utan undantag får jag, när jag loggar in på msn, syn på någon som har TEMYS, äckligt störande är det. Kan någon vara snäll och förklara varför alla dricker te?! Blir galen.

När jag ändå är inne och skriver tänkte jag be er att ägna min käre far en tanke. Han lider av en mystisk munsjukdom, där hans tunga är helt uppsvullen och gulfärgad (Lika äckligt tillstånd som Flaanders när han vaknar, nu kanske ni fattar allvaret). Har dock inte kommit till det värsta, farsgubben måste ju tillbringa hela veckan på sjukhus, vilket gör att jag är ensam hemma, vilket i sin tur gör att jag måste sköta alla hushållssysslor själv. Diska går väl an (även om det är jävligt jobbigt) och även om jag inte besitter Jamie Olivers kvaliterer så ska jag väl kunna laga mig lite mat, men det som oroar mig mest är morgondagen, då jag ska försöka mig på att tvätta kläder för första gången! "Oj, vad svårt..." kanske ni sarkastiskt tänker, MEN FÖR I HELVETE, för en kille som inte ens ser skillnad på en tvättmaskin och en torktumlare är det det inte så jävla lätt! FATTAR NI DET!? Känn medlidande, era äckliga äckel.

Oj, måste sluta nu, mitt te blev precis färdigt.

Till sist, funderar lite på att skriva ett inlägg om Holavedens största svin, Billy, vad tycker ni? Han om någon förtjänar ju en käftsmäll...

Kommentarer
Postat av: Per

Skriv på!!!

2009-03-18 @ 19:11:37
Postat av: Jonathan

sitter här, dricker te och läser din blogg. grymt mysigt

2009-03-18 @ 21:16:08
Postat av: Anonym

Tvätta är svårt. Mamma har lärt mig många gånger, fattar aldrig.

2009-03-19 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0