Vidrigt!

Jisses. När jag trodde att den fula, vidriga snorungen från Mjölby, Johan Palm, hade blivit bortglömt och nedspolad för gott, precis som alla andra genomäckliga Idoldeltagare, så får jag syn på det här. En äcklig fjortis driver en blogg om att vara fan till Johan Palm, hur fan i helvete kan man tycka om den efterblivna jättebebisen? Galet pinsamt, och förutom att hon skriver om Sveriges mest avskyvärda person, så är hennes blogg den värsta dyngan jag någonsin varit med om. Då ska ni veta att jag har varit inne på Natacha Peyres försök till blogg. Jag kan ju citera hennes presentation om sig själv, så inser ni nog hur fullkomligt jävla världelös hon är:

"Jao hörni... Jag är ett Johan- fan... ^^ Min blogg kommer att handla om mitt liv då och om Johan Palm. Haha, ja vad ska jag säga mer? ^^"

Hej, hej, jag är bara fjorton år...

Slynan är helt besatt av den stammande pajasen från Mjölby, det kvittar fanimig vad äcklet gör, så skriver hon ned det. Allt han gör är tydligen intressant och att leva ett liv utan Johan Palm, det verkar omöjligt för den sjukligt dåliga bloggaren. Jag citerar inlägget från Palms födelsedag:

"Så blev det den tredje mars tillslut. Underbart, eller hur? Kl. 10:oo idag skulle alla sjunga "Ja må han leva". Dock hade vi en otroligt sur lärare just då, så jag mimade tyst för mig själv, men jag sjöng. Sen hade jag gjort mig lite extra fin och så (: Efter skolan följde en tjej i min klass med mig hem, och då åt vi mina "Johan-bollar", även fast hon inte gillar Johan (: Haha, jag klippte t.o.m ut datumet ur tidningen, haha ^^ "

Ylva Johansson, som fjortisbloggaren heter, kan omöjligt ha några vänner. Med största säkerhet är hon nog gravt utveckligsstörd, efterbliven och förtjänar en fet smäll mellan lysmaskarna. En sak att vara fanatisk och ägna sitt liv åt Iron Maiden, Rolling Stones eller något annat storband, men att förfölja en snorunge som inte fått hår på snoppen och som inte har någon som helst talang, då är man inte frisk. Jag antar att du bor i Mjölby, ditt äckel, ni är ju pantade allihop där.

Kommentarer
Postat av: Råsberg

men va i helvete, johan-bollar? :S hur fan orkar man.

2009-03-04 @ 18:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0