Vintertrötthet och äckligt företag

Den klassiska vintertröttheten som alltid drabbar sina offer i landet lagom, sådär vid december-januari, har nu återkommit till mig. Trots att det snart är april och det egentligen borde vara vår (jävla horland), så känner jag mig lika orkelös som en jude efter ett år i Auswitch. Hemma hos Björn Blasek... ehh.. jag menar på Shape, fick jag blodsmak i munnen så fort jag tittade på vikterna, ögonlockena var tyngre än en genomsnittsamerikan och mina armar fick en konstig gelékonsistens. Mitt vanligtvis rygg/biceps-pass på 2 timmar på måndagen kortades ner till 40 minuter, där jag orkade med 4 ryggövningar innan jag kallsvettig och yr av trötthet, gav upp. Kan det inte bli vår någon gång i det här jävla landet? Blir ju vansinnig på allt mörker och all jävla kyla.

Till råga på allt så måste jag fixa en äcklig kabel till mitt ps3, innan jag kan börja pressa. Den gamla scartkabeln till Playstation funkar till alla Playstation 3, utan till 80 gb-versionen. Kan någon gissa vilken version jag har? Ja, just det, ni gissade rätt, hora i helvete. Varför ska de tjockskalliga snåljåparna på Playstation krångla till det? Får ju lust att leta reda på det äckligaste hönset av de alla och kastrera aset, stycka honom och kissa på hans kroppsdelar.

***

Skönt det ska bli att få göra militärtjänst och få tillgång till skarpladdade vapen. Har redan börjat spåna på en lista på folk som jag ska avrätta. En en fjortisblond Idolfikus från Mjölby kommer hamna högt upp på listan kan jag ju redan nu avslöja.

***

Norrlänningar har ett ordförråd mer begränsat än en nunnas sexliv, denna reklamfilm är inte bara rolig, den är JÄVLIGT sann också.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sony är det som tillverkar Playstation, Inte Playstation..

2009-03-30 @ 22:55:18
Postat av: Jonas

http://lillaaaplutten.blogg.se/



jätte bra bl ogg, v erkligen

2009-03-31 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0