Annika Lantz - jobbigast i Sverige

Ber alla mina läsare om ursäkt, kom på idag att jag har gjort ett fruktansvärt stort misstag. Har haft SC Army i flera månader, men har aldrig skrivit om tjatmostern Annika Lantz. Nåväl, bättre sent än aldrig, dags att ställa Annika mot väggen!

Var ska jag börja? Annika är den tjatigaste och jobbigaste personen jag någonsin varit med om. Förutom att hennes röst är gäll att hon bara på grund av detta förtjänar att bli våldtagen och strypt, så ska hon hela tiden försöka vara rolig. Något hon jämt misslyckas med, eftersom hon är fullkomligt humorbefriad. Humorbefriade personer som Annika ska jobba som politiker eller sitta på ett avslaget kontor i Sundsvall och vända papper, inte leda radioprogram på Sveriges Radio. Dessutom får det avskyvärda äcklet delta i humorprogrammet Parlamentet, vilket är helt jävla sjukt, hur mycket har kärringen betalat. Vill NÅGON se Annika i TV? Kan man tycka att hon är rolig? Jag har svårt och tänka mig det, hon drar sina äckligt tråkiga och usla skämt och den enda som skrattar åt det är slynan själv. Jag fattar överhuvudtaget inte hur i helvete hon har kunnat göra sig ett namn, kan man bli känd för att man är en efterbliven ko? Kvinnor i Sverige kan bli kända av tre anledningar:

* Hon är en jobbig politiker (ex Mona Sahlin)
* Hon är skicklig i en sport (ex Carolina Klüft)
* Hon är snygg, har stora bröst och har en omänskligt låg IQ (ex Natacha Peyre)

Annika passar inte in i någon av de tre ovanstående kategorierna, visserligen är hennes IQ långt under snittet, men hon är ful som stryk, inte duktig på någon sport och är inte heller någon äcklig politiker (bara äcklig). Undantag, som Sissela Kyle, har blivit kända för att de är roliga, men att kalla Annika för en komiker är ju som att kalla Saddam Hussein för fredshjälte. Hon är en tjatig, ful och korkad idiot, inget annat. Annika, gå och gräv ned dig, så vi slipper se din fula nuna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0