Råusel film

Kan lägga till ytterligare en film till samlingen av värdelösa filmer. Har kollat tv/film/serier hela dagen, hoppade nästan av lycka ett tag, och den senaste filmen jag såg var totalt urusel. Natural Born Killers hette den misslyckade rullen, visserligen började den bra med några avrättningar, men sen blev den bara osammanhängande och långsam. Jag vet inte vad regissören tänkte på, men han ville helt klart att vi skulle bli yra och snurriga i huvudet. Kändes som att sänka 12 öl och åka  berg-och-dalbana direkt efter. Efter en timme stängde jag av skiten, dricker hellre en flaska kaustiksoda än ser klart eländet.

Satte istället på Benjamin Buttons äckliga liv, men då valde filmen att lagga, vad i helvete?! Blev så förbannad att jag hade lust att slå ihjäl någon, synd att Darin inte var i stan, hade ju kunnat göra hela Sverige en stor tjänst där. Jaja, får väl bli det gamla hederliga då, underhållning på hög nivå som aldrig går fel, Family Guy. Har sett alla avsnitt 3-4 gånger om, med de står sig! Dagen då jag tröttnar på Peter Griffin och C:o, tar jag fram revolvern och går ut i skogen.

Hoppas Johan Palm, Skogsturken, Jonas Brandholm och Glenn Hysén sover dåligt inatt, och får en jätteäcklig vecka. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0